You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
ღ soo boringgggg ღ
Thursday 24 November 2011 @ 23:09 | 0 Comment [s]

hi everyone ! ni belog baru aku , belog yang lama aku dah taknak guna sebab , belog tuh banyak cerita pasal TEETTTT !
okayy , belog nih tak cantik sebab aku tak pandai nak menghedit belog nih .hee . act aku bnyak tgok tuto untuk bt belog nih . alhamdulilah berhasil jugak kan . cuti sekolah pun dah bermula , hampir 1 minggu dah cuti . BOSAN teruk nihh . hmphhh . nak buat apa pun taktao . seminggu lagi aku akn holiday dgn family aku . hewhew , bestnyerr .. cuti nih just ada kelas tamb untuk bi nd akaun . act aku dah taktao nak story apa bagai dah . bye uols (:


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and follow me.
Please Dont't copypig my DIARIES

Entry Profile Stuff Links



my wishlist
9A SPM'S
LAPTOP
DSLR
BLACKBERRY TORCH
NOUVO LC
DAPAT MASUK UITM SHAH ALAM